DachyB2B / Wydarzenia / Z firm / Tytuł Konsumencki Lider Jakości 2018 dla firmy Izohan

Tytuł Konsumencki Lider Jakości 2018 dla firmy Izohan

Dodano: wtorek, 06 listopada 2018 10:29
Tytuł Konsumencki Lider Jakości 2018 dla firmy Izohan

Firma IZOHAN została nagrodzona Złotym Godłem KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2018 w kategorii Gonty Bitumiczne. W ocenie ankietowanych, produkty Izohan charakteryzują się wysoką jakością, różnorodną kolorystyką, atrakcyjnymi cenami i prostym montażem.

NAGRODA W KATEGORII GONTY BITUMICZNE DLA IZOHAN

KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2018 jest ogólnopolskim programem konsumenckim prowadzonym przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Celem projektu jest wyłonienie najlepszych, zdaniem konsumentów, marek i firm, które funkcjonują na polskim rynku.

- Opinie płynące od klientów to dla nas najważniejsze źródło informacji. Tym bardziej jesteśmy zadowoleni z przyznanego nam wyróżnienia.

- Jest to dowód, że nasze starania i dbałość o najwyższą jakość oferowanych produktów są doceniane i przenoszą się na zaufanie, którym darzą nas klienci. Przyznana nagroda stanowi dla nas dodatkową motywację do jeszcze cięższej pracy - mówi Krzysztof Ogórek, członek zarządu firmy IZOHAN.

OFERTA FIRMY IZOHAN

W ofercie firmy IZOHAN znajdują się gonty bitumiczne o rozmaitych kształtach i kolorach. Dzięki swojej trwałości, łatwości montażu i uniwersalności stanowią doskonałą odpowiedź na potrzeby klientów.

Proces badawczy KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2018 to projekt, który wyróżnia się zaawansowanym, dwuetapowym procesem badawczym. Respondenci kwalifikowani są do badania w oparciu o wiek, płeć, miejsce zamieszkania oraz proces aktywności konsumenckiej w przypadku badania kwestionariuszowego oraz wieku, płci i miejsca zamieszkania w przypadku badania opinii przez CAWI.

Źródło i zdjęcie: Izohan

Firma Izohan