Wydarzenia

Ministerstwo Gospodarki objęło patronatem program VIP 2012

Dodano: piątek, 11 maja 2012 12:00

Program VIP jest autorską inicjatywą portalu Infookno.pl. Ma na celu wyróżnienie najlepszych na polskim rynku produktów stolarki otworowej. Patroni piątej edycji konkursu gwarantują profesjonalizm, obiektywizm i wysoką jakość merytoryczną ocen. Patronat honorowy objęło Ministerstwo Gospodarki.

W bieżącym roku konkurs odbywa się pod hasłem "Innowacyjna Stolarka 2012". Programowi patronują dostawcy komponentów i systemów dla stolarki otworowej oraz firmy zajmujące się branżą od strony marketingu.

VIP - Innowacyjna Stolarka 2012 - logo"Wśród naszych patronów można znaleźć takich potentatów jak firma Roto-Frank specjalizująca się w okuciach budowlanych światowej klasy, firma Saint-Gobain Glass, największy na świecie producent i dystrybutor szkła, ceramiki i tworzyw sztucznych, firma Elumatec, będąca liderem obrabiarek przeznaczonych do produkcji profili aluminiowych i z tworzyw sztucznych, Grupa Aluplast największy na polskim rynku producent systemów okiennych z PVC, Grupa JAF Polska oferująca drewno i inne komponenty do produkcji okien, firma KRIMELTE Ltd. - marka Penosil produkująca uszczelniacze i piany poliuretanowe, firma Brevis produkująca nawiewniki powietrza - jednym słowem, są to firmy, które specjalizują się w produkcji komponentów dla branży okien i drzwi", mówi Grzegorz Cendrowski, Dyrektor Generalny Infookno.pl.

Wśród patronów konkursu VIP znajdują się też organizacje eksperckie: Stowarzyszenie Architektów Polskich oraz Dolnośląska Agencja Energii i Środowiska specjalizująca się w edukacji, certyfikacji i promocji optymalnych rozwiązań dla budownictwa energooszczędnego. Współpracę podjęło wydawnictwo Murator, biznesowy miesięcznik Forbes oraz program M2-Nieruchomości emitowany na antenie TVP Warszawa.

Ministerstwo GospodarkiO marketingowy i wizerunkowy aspekt programu VIP 2012 pod patronatem Ministerstwa Gospodarki dbają: Times Square Public Relations, specjalizująca się w branży budowlanej, agencja filmowa CBC Film Productions, która przygotowuje materiały filmowe związane z programem VIP oraz agencja reklamowa Know-How Adertising.

"Jak zatem widać patronat nad programem, poza prestiżowym Ministerstwem Gospodarki, objęły firmy zarówno produkujące komponenty na rynek stolarki otworowej, przedstawiciele ekspertów oraz firmy specjalizujące się w usługach marketingowych i PR-owych dla branży okien i drzwi", mówi kierownik projektu VIP.

Więcej informacji na temat programu VIP - Innowacyjna Stolarka znajduje się w serwisie internetowym organizatora: infookno.pl.

źródło i zdjęcia: infookno.pl