Wydarzenia

Druga edycja programu lojalnościowego Pogromcy Dachów

Dodano: wtorek, 12 lipca 2011 07:07

Druga edycja programu lojalnościowego Pogromcy Dachów, który sponsorowany jest przez firmę Dörken Delta Folie, będzie programem multipartnerskim. Do uczestnictwa w nim zostaną zaproszeni producenci i wykonawcy działający w branży dekarskiej.

Opracowaniem oraz prowadzeniem drugiej edycji programu lojalnościowego Pogromcy Dachów zajmie się agencja marketingowa MPL Verbum. Odpowiadała ona również za organizację wcześniejszej odsłony konkursu, która zakończyła się w połowie lutego 2011 r.

W pierwszej edycji programu, uczestnicy, kupując paroizolacyjne oraz paroprzepuszczalne membrany, zbierali etykiety produktów firmy Dörken Delta Folie. Następnie wysyłali je do organizatora programu, bądź rejestrowali na internetowej stronie konkursowej. W ten sposób zdobywali punkty, które wymieniali na nagrody. Agencja marketingowa MPL Verbum, która organizuje kolejne przedsięwzięcie, postanowiła, że druga edycja programu będzie miała charakter multipartnerski.

"Kumulacja wartości nagród to tylko jeden z atutów, jakie niesie dla producentów obecnych w programie jego multipartnerskość. Kolejnym elementem jest integracja baz danych poszczególnych partnerów. Każdy kolejny uczestnik dokłada bazę współpracujących z nim sprzedawców czy wykonawców usług. W ten sposób bardzo dynamicznie rośnie zasięg oddziaływania programu i sieć osób rekomendujących obecne w nim produkty. Partnerzy programów w sposób naturalny rozszerzają swój dotychczasowy zasięg działania na wszystkich uczestników" - podkreśla Marcin Katański, prezes zarządu MPL Verbum.

Ważną nowością w przebiegu drugiej edycji programu lojalnościowego Pogromcy Dachów, będzie nowoczesny, elektroniczny kanał komunikacji z uczestnikami, którzy biorą udział w przedsięwzięciu. W specjalnym serwisie internetowym, każdy będzie mógł sprawdzić stan salda swoich punktów, a także wymienić je na nagrody. Ponadto za pomocą e-maila oraz wiadomości SMS uczestnicy programu będą informowani o bieżących akcjach i promocjach specjalnych.

Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy Dörken Delta Folie, która znajduje się tutaj.

źródło: marketing-news.pl
zdjęcie: Dörken Delta Folie

Program lojalnościowy Pogromcy Dachów

 

Druga edycja programu lojalnościowego Pogromcy Dachów, który sponsorowany jest przez firmę Dörken Delta Folie, będzie programem multipartnerskim. Do uczestnictwa w nim zostaną zaproszeni producenci i wykonawcy działający w branży dekarskiej.

 

Opracowaniem oraz prowadzeniem drugiej edycji programu lojalnościowego Pogromcy Dachów zajmie się agencja marketingowa MPL Verbum. Odpowiadała ona również za organizację wcześniejszej odsłony konkursu, która zakończyła się w połowie lutego br.

 

W pierwszej edycji programu, uczestnicy, kupując paroizolacyjne oraz paroprzepuszczalne membrany, zbierali etykiety produktów firmy Dörken Delta Folie. Następnie wysyłali je do organizatora programu, bądź rejestrowali etykiety na internetowej stronie konkursowej. W ten sposób zdobywali punkty, które wymieniali na nagrody. Agencja marketingowa MPL Verbum, która organizuje kolejne przedsięwzięcie, postanowiła, że druga edycja programu będzie miała charakter multipartnerski.

 

"Kumulacja wartości nagród to tylko jeden z atutów, jakie niesie dla producentów obecnych w programie jego multiparnerskość. Kolejnym elementem jest integracja baz danych poszczególnych partnerów. Każdy kolejny uczestnik dokłada bazę współpracujących z nim sprzedawców czy wykonawców usług. W ten sposób bardzo dynamicznie rośnie zasięg oddziaływania programu i sieć osób rekomendujących obecne w nim produkty. Partnerzy programów w sposób naturalny rozszerzają swój dotychczasowy zasięg działania na wszystkich uczestników" - podkreśla Marcin Katański, prezes zarządu MPL Verbum.

 

Ważną nowością w przebiegu drugiej edycji programu lojalnościowego Pogromcy Dachów, będzie nowoczesny, elektroniczny kanał komunikacji z uczestnikami, którzy biorą udział w przedsięwzięciu. W specjalnym serwisie internetowym, każdy będzie mógł sprawdzić stan salda swoich punktów, a także wymienić je na nagrody. Ponadto za pomocą e-maila oraz wiadomości SMS uczestnicy programu będą informowani o bieżących akcjach i promocjach specjalnych.

 

Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy Dörken Delta Folie.

 

źródło: marketing-news.pl

zdjęcie: Dörken Delta Folie