Wydarzenia

Strategia mediowa Roto

Dodano: środa, 06 lipca 2011 11:04

Dom mediowy Value Media wygrał przetarg na opracowanie strategii, planowanie i zakup nowych mediów dla jednego z producentów okien dachowych, firmy Roto.

Celem kampanii jest wzmocnienie marki oraz zwrócenie szczególnej uwagi na wybrane modele produktów. W ramach strategii mediowej Roto promowane będą okna dachowe Designo, panoramiczne okno połaciowe Azuro oraz systemy solarne Roto Sunroof.

"Kampania skierowana jest zarówno do odbiorców indywidualnych, jak i do architektów oraz osób związanych z branżą budowlaną. Poza tradycyjnymi formami reklamowymi jak double billboard czy artykuł sponsorowany, pojawi się także rozwiązanie niestandardowe jak expand corner" -   mówi Małgorzata Majewska, New Business & Strategy Director w Value Media.

Strategia mediowa Roto zakłada obecność reklamową w uznanych portalach internetowych, których tematyką jest budownictwo i architektura. Banery firmy pojawią się m.in. na stronach portalu Budujemydom.pl. Producent okien dachowych będzie również odpowiedzialny za kreację kampanii reklamowej.

"Obsługa budżetu reklamowego firmy Roto umacnia nas w przekonaniu, że Klienci coraz częściej korzystają z rozwiązań proponowanych przez doświadczonych specjalistów, a także dostrzegają konkurencyjność naszej oferty" - dodaje przedstawicielka Value Media,  Małgorzata Majewska.

Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy Roto, która znajduje się tutaj.

źródło i zdjęcie: Roto

Firma: Roto Frank