Wydarzenia

Nowa kampania firmy Marley - Piłkobranie

Dodano: czwartek, 31 marca 2011 07:35

Firma Marley rozpoczęła kampanię opartą na konkursie o nazwie "Piłkobranie". Konkurs trwa do końca maja br., a nagrodami są piłki nożne firmy Adidas.

W ten sposób kampania Marley (firmy produkującej m.in. system rynnowy Continental) podkreśla, iż wśród swoich klientów docenia tych, którzy interesują się piłką nożną. Z różnego rodzaju badań wynika, że nabywcy produktów Marley w większym lub mniejszym stopniu interesują m.in. w/w dyscypliną. Z zasadami akcji można zapoznać się również na stronie internetowej poświęconej wyłącznie temu wydarzeniu, która znajdziemy pod adresem: pilkobranie.marleypolska.pl

Zasady konkursu "Piłkobranie":

  • Wymyślić hasło reklamowe łączące tematyką produkty Marley z piłką nożną.
  • Zapisać się do newsletter’a.
  • Wysłać swoje hasło na adres konkurs@marley.com.pl wraz z imieniem i nazwiskiem, numerem telefonu oraz adresem pod który mamy wysłać Ci ewentualną nagrodę.

W nowej kampanii firmy Marley można wygrać jedną z 20 piłek nożnych firmy Adidas.

Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy Marley, która znajduje się tutaj.

źródło i zdjęcie: marleypolska.pl