Wydarzenia

Rockwool nagrodzony Laurem Konsumenta 2010

Dodano: wtorek, 07 grudnia 2010 10:00

W tegorocznej edycji konkursu "Laur Konsumenta" firma Rockwool Polska została nagrodzona złotym medalem "Laur Konsumenta 2010" oraz "Grand Prix 2010". Wyróżnienie zostało przyznane w kategorii izolacje budowlane.

To już szóste wyróżnienie w tym największym programie konsumenckim w Polsce. Produkty i marka Rockwool - światowego lidera w produkcji skalnej wełny mineralnej, w programie Laur Konsumenta nagradzane były również tytułami Top Marki oraz Odkrycia Roku.

W programie "Laur Konsumenta" nagrody przyznawane są na podstawie ogólnopolskiego sondażu konsumenckiego. To właśnie klienci wskazują najlepsze ich zdaniem marki, usługi oraz produkty w poszczególnych kategoriach. Otrzymane wyróżnienia odzwierciedlają więc zaufanie, jakim klienci darzą przedsiębiorstwo i jego wyroby. W tym roku, w sondażu mogli wziąć udział również internauci, oddając swój głos za pośrednictwem komunikatorów lub korzystając z formularza zamieszczonego na stronie organizatora programu.

Nagrodzenie firmy Rockwool Laurem Konsumenta 2010 jest już szóstym w historii programu. Dlatego też, za wielokrotnie zdobyte w programie zaufanie klientów firma otrzymała w tym roku specjalne wyróżnienie, jakim jest tytuł "Grand Prix 2010". W ubiegłym roku w ogólnopolskim konkursie konsumenckim Laur Konsumenta, Rockwool Polska okazał się najwyżej cenioną marką zestawienia "Top Marka 2009" zajmując pierwsze miejsce w kategorii "Budownictwo", zdobywając tym samym godło Top Marka 2009.

"Bardzo cieszą nas zdobyte nagrody, gdyż świadczą one o niezmiennym  uznaniu, jakim klienci, już od wielu lat, darzą firmę Rockwool Polska. Niezmiernie istotne jest również to, że wysoko oceniane są nowości produktowe Rockwool wprowadzane w ostatnim czasie na rynek. To potwierdza, że nasi klienci doceniają produkty gwarantujące energooszczędność, komfort i bezpieczeństwo ogniowe" - mówi Jakub Dygas, kierownik Działu doradztwa i komunikacji Rockwool Polska.

Laur Konsumenta/Klienta jest największym w Polsce programem konsumenckim, prowadzonym od 2004 roku. Jego celem jest wyłonienie najbardziej popularnych produktów, usług i marek.

źródło i zdjęcie: rockwool.pl