Wydarzenia

Blachotrapez startuje z pierwszą kampanią wizerunkową marki "Dachy wielu pokoleń"

Dodano: wtorek, 10 marca 2015 09:01

Ruszyła pierwsza kampania wizerunkowa marki Blachotrapez pod nazwą "Dachy wielu pokoleń", która skierowana jest przede wszystkim do inwestorów indywidualnych, budujących lub remontujących dom. Działania obejmują telewizję i Internet, a potrwają do 5 kwietnia br.

Celem działań marketingowych jest zbudowanie świadomości marki jako producenta, dla którego najważniejsze są polskie rodziny. Idea spotu oscyluje wokół ponadczasowych wartości, jakimi są relacje międzyludzkie odporne na działanie czasu. Korespondują one z misją firmy Blachotrapez, dla której celem jest wytwarzanie produktów najwyższej jakości. Tak, aby dachy ochraniały rodziny przez pokolenia. Kreacja podkreśla niezawodność firmy i jej nowoczesne podejście do produkcji, budujące pełne zaufanie konsumenta.

Blachotrapez jest rodzinną firmą, której przez lata udało się rozwinąć w bardzo dobrze prosperujące przedsiębiorstwo. Podjęliśmy decyzję, że pierwsza kampania wizerunkowa jest więc naturalnym krokiem, który pozwoli zwiększyć świadomość naszej marki. Mamy nadzieję, że działania w ogólnopolskich mediach stworzą nowe perspektywy, sprzyjające dalszemu rozwojowi firmy, mówi Witold Truty, Dyrektor Marketingu firmy Blachotrapez.

Kampania "Dachy wielu pokoleń" skierowana jest przede wszystkim do inwestorów indywidualnych, budujących lub remontujących dom. Działania obejmują telewizję i Internet. Spoty 30-sekundowe wraz ze skróconą wersją reklamy do 15 sekund będą emitowane w największych ogólnopolskich kanałach telewizyjnych oraz stacjach tematycznych: TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Regionalna, TVP Rozrywka, TVP Polonia, TVP Sport, TVP Kultura, TVP Historia, TVN7, TVN Turbo, TVN24, Polsat News, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Biznes, Polsat Sport News, Superstacja, Eurosport oraz TV Republika. Pierwsza w historii firmy kampania wizerunkowa trwa od 2 marca do 5 kwietnia 2015 r.

Za kreację i realizację spotu, a także planowanie i zakup mediów odpowiedzialna była agencja reklamowa Schulz Brand Friendly ze wsparciem komunikacyjnym agencji Sfera Group. Spot reklamowy można obejrzeć także na firmowym kanale YouTube Blachotrapezu: https://www.youtube.com/watch?v=F2l-RLGfPvw&feature=youtu.be

źródło i zdjęcie: Blachotrapez