Wydarzenia

FAKRO laureatem Marki dla Polski

Dodano: czwartek, 20 listopada 2014 11:11

Firma FAKRO została laureatem Marki dla Polski. Pomysłodawcą akcji jest magazyn Brief, który dla uczczenia 25-lecia wolnej Polski, wyróżnił marki tworzące wizerunek Polski nowoczesnej, kreatywnej i silnej ekonomicznie - w trzech kategoriach: marka firmy; ludzie, którzy są marką Polski oraz miejsca, które są kojarzone z Polską.

Z tej okazji 2 października 2014, w Centrum Biznesowym Pure Sky Club w Warszawie, odbyła się uroczysta gala, podczas której laureatom zostały rozdane wyróżnienia.
Wśród wyróżnionych firm znalazło się FAKRO - wicelider światowego rynku okien dachowych. Firma posiada własny ośrodek badawczo-rozwojowy i ma na swoim koncie ponad 100 zgłoszeń patentowych. Wiele konstrukcyjnych rozwiązań FAKRO wytycza nowe kierunki rozwoju dla branży okien dachowych na świecie.

W skład Grupy FAKRO, zatrudniającej ponad 3300 osób, wchodzi 12 spółek produkcyjnych oraz 16 dystrybucyjnych, zlokalizowanych w Europie, Azji i Ameryce.
Jak podkreśla redakcja magazynu Brief, wyróżnione firmy rozsławiają nasz kraj za granicą, pokazując, że warto chwalić się tym, że jesteśmy z Polski. Marki te niosą za sobą potencjał wzmacniania wizji naszego kraju, zarówno w umysłach Polaków, jak i obcokrajowców - potencjalnych turystów czy inwestorów.

Wręczenie wyróżnień poprzedziła debata "Jak skutecznie budować wizerunek Polski". Podczas dyskusji szukano odpowiedzi na pytania, co najtrwalej buduje silny wizerunek kraju, co jest najbardziej skuteczne w takich działaniach - kampanie czy tworzenie i promowanie konkretnych marek oraz kto powinien się zajmować budowaniem wizerunku naszego państwa.

źródło i zdjęcie: Fakro

Firma: Fakro