Wydarzenia

Inwestycje w sport ważną częścią strategii marketingowej Grupy Velux

Dodano: czwartek, 01 marca 2012 09:17

Na mocy umowy, jaka została podpisana pomiędzy Grupą Velux a Europejską Federacją Piłki Ręcznej, do 2016 r. duński producent okien dachowych będzie sponsorem tytularnym elitarnych rozgrywek Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych. Zaangażowanie sponsoringowe jest jedną z ważniejszych części strategii marketingowej - twierdzą przedstawiciele Grupy.

Porozumienie pomiędzy duńską firmą a władzami Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej (EHF) stanowi przedłużenie trzyletniego kontraktu, jaki został parafowany w 2010 r. Na mocy umowy sprzed dwóch lat, Grupa Velux stała się pierwszym w historii sponsorem tytularnym Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych (EHF Champions League).

"Poprzez rozszerzenie umowy chcieliśmy zasygnalizować jak bardzo ważne dla naszej strategii marketingowej jest zaangażowanie sponsorskie. VELUX EHF Champions League jest potężną platformą, nie tylko ze względu na emocjonującą naturę rozgrywek sportowych, ale także dlatego, że platforma ta dociera do wszystkich grup odbiorców: kobiet i mężczyzn, dzieci i dorosłych" - powiedział Michael Rasmussen, Velux Group Director of Branding and Marketing.

Ze współpracy z duńskim producentem okien dachowych cieszą się również szefowie Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej. Tor Lian oraz Peter Vargo, odpowiednio prezydent i szef marketingu tej organizacji, doceniają wkład, jaki Grupa Velux wnosi w rozwój piłki ręcznej.

Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy Velux Polska, która znajduje się tutaj.

źródło: Velux
zdjęcie: Christian Alsing

Firma: VELUX Polska