Wydarzenia

FAKRO laureatem konkursu "Acanthus Aureus"

Dodano: piątek, 21 stycznia 2011 12:57

FAKRO zostało laureatem konkursu "Acanthus Aureus" tegorocznych targów Budowlanych BUDMA 2011. Statuetką Złotego Akanta nagrodzono stoisko FAKRO uznając je za jedno z najlepiej zaprojektowanych i przygotowanych do realizacji strategii marketingowej firmy podczas targów.

Kapituła konkursu zorganizowanego przez Międzynarodowe Targi Poznańskie doceniła oryginalność ekspozycji, uznając, że zastosowane rozwiązania architektoniczne i graficzne sprzyjają komunikacji z klientem, co w konsekwencji wpływa na pozytywny, innowacyjny wizerunek firmy.

"W tym roku stoisko FAKRO przyciągało zwiedzających nie tylko swoją oryginalnością, ale także funkcjonalnym sposobem prezentacji produktów" tłumaczy Dyrektor Marketingu FAKRO Polska Janusz Komurkiewicz. "Po raz pierwszy zrezygnowaliśmy z prezentowania naszych okien w otoczeniu pokryć dachowych, co stanowiło tradycyjny wystrój przygotowywanych przez nas ekspozycji w latach ubiegłych. Dachówki zostały zastąpione wielkoformatowymi wydrukami imitującymi różne rodzaje pokrycia. W ten sposób cała konstrukcja stoiska zyskała na lekkości,a produkty zostały lepiej wyeksponowane."

Największe zainteresowanie zwiedzających wzbudziło okno balkonowe FGH-V, które podczas tegorocznych targów zaprezentowano w wersji przygotowanej do produkcji. Ci, którzy przyszli obejrzeć wystawowy hit FAKRO koniecznie chcieli mieć zdjęcie przy dachowym balkonie. Produktem zainteresował się nawet patronujący tegorocznej BUDMIE minister infrastruktury Cezary Grabarczyk, który także skusił się na pamiątkową fotkę.

Imprezie targowej w Poznaniu towarzyszył sponsorowany przez FAKRO Kongres Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy. Jego uzupełnienie stanowił pokaz sztuki dekarskiej. Na oczach widzów "mistrzowie dachów" montowali okna dachowe FAKRO, w zespoleniu z kolektorami słonecznymi. Swoja obecność na BUDMIE FAKRO zaznaczyło także swoim udziałem w projekcie promocyjnym Bud Show realizowanym przez kilkunastu wystawców, którzy wspólnie zbudowali inteligentny dom. Na jego dachu zamontowano "fakrowskie" okna Electro.

Ekspozycję FAKRO o łącznej powierzchni około 300 m2 w ciągu kilku targowych dni obejrzało ponad 5 tys. zwiedzających.

źródło i zdjęcie: fakro.pl