Wydarzenia

FAKRO nagrodzone w konkursie VIP Innowacyjna Stolarka 2012

Dodano: środa, 06 czerwca 2012 08:00

Sądecki producent okien w ciągu zaledwie 20 lat zbudował niezwykle silną markę, która podbiła polskich konsumentów. W piątej edycji programu VIP Najlepsze Okna i Drzwi firma FAKRO została szczególnie wyróżniona.

Uroczysta gala i ogłoszenie wyników piątej edycji konkursu odbyło się 25 maja 2012 r. w Warszawie w Hotelu Westin. By otrzymać statuetkę laureata programu firmy musiały przejść procedurę weryfikacyjną. Składały odpowiednią dokumentację, udostępniały wymagane badania oraz poddały się ocenie kapituły złożonej z ekspertów, architektów i dziennikarzy reprezentujących branżową prasę.

Firmę FAKRO nagrodzono w konkursie VIP Innowacyjna Stolarka 2012 w kategorii "Najbardziej Rozpoznawalna Polska Marka". Będąc światowym wiceliderem w produkcji okien dachowych, dzięki dynamice i sprawności działania na międzynarodowym rynku, polski producent zdobywa prestiżowe nagrody i wyróżnienia wielu konkursów i rankingów.

"Ta nagroda ma dla nas charakter szczególny. Nasza firma dowiodła, jak skutecznie można wypromować polską markę. Taki sukces mogłoby osiągnąć wiele polskich przedsiębiorstw. Żeby jednak z powodzeniem mogły konkurować z zagranicznymi markami podobnie jak FAKRO, muszą przekształcić się w firmy globalne. Stanie się to możliwe tylko wtedy, kiedy narodowa marka będzie mocna we własnym kraju. Promocję Polski musimy zacząć od Polski, ponieważ nadal wielu krajowych konsumentów ciągle żyje w przekonaniu, że zagraniczne towary są lepsze", mówił dyrektor marketingu FAKRO Polska - Janusz Komurkiewicz.

Tytuł "Najbardziej Rozpoznawalnej Polskiej Marki" to nie jedyna nagroda programu VIP Innowacyjna Stolarka 2012 dla firmy FAKRO. Przedsiębiorstwo zostało także uhonorowane w kategorii "Innowacyjne Okno Dachowe do Dachów Skośnych i Płaskich". Nagrody otrzymały okna balkonowe FGH-V Galeria oraz okna dachowe obrotowe FTT U8 Thermo. Specjalnie wyróżniono także dyrektora marketingu FAKRO Polska, Janusza Komurkiewicza. Otrzymał on prestiżowy tytuł Najlepszego Menadżera w uznaniu za wypromowanie jednej z najlepszych polskich marek.

"Ta nagroda jest dla mnie pewnym zaskoczeniem, bo przecież w Programie VIP nagrody przyznawane są produktom i firmom, rzadziej natomiast menadżerom. Stąd też to wyróżnienie wywołało u mnie wzruszenie i poczucie dumy. Stanowi ono ukoronowanie mojej dwudziestoletniej działalności zawodowej, którą rozpoczynałem niemal równocześnie z tworzeniem się FAKRO. Wtedy też powstawał w Polsce marketing, nie tylko branżowy. Wszystko trzeba było budować od podstaw. Myślę, że w FAKRO zrobiliśmy to z sukcesem. Stworzyliśmy bardzo rozpoznawalna markę, przy moim znacznym udziale", powiedział Janusz Komurkiewicz.

Twórcą i pomysłodawcą programu VIP Innowacyjna Stolarka 2012 jest konsumencki portal internetowy info.pl. Promuje on firmy, które wprowadzają nowatorskie rozwiązania, będące efektem ich własnych badań i patentów.

Zapraszamy do zapoznania się z zakładką firmy FAKRO, która znajduje się tutaj.

źródło: FAKRO
zdjęcie: infookno.pl

Firma: Fakro