Soudal wspiera kampanię edukacyjną "Dobry montaż"

Firma Soudal jako wiodący producent chemii budowlanej jest jednym z głównych partnerów ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "Dobry Montaż". Właśnie ruszyła jej druga edycja, której celem jest zbudowanie świadomości inwestorów indywidualnych w zakresie dobrego montażu stolarki otworowej.

Soudal wspiera kampanię edukacyjną "Dobry montaż"

Ogólnopolska kampania "Dobry Montaż" ma uświadomić klientom indywidualnym, że nieprawidłowo zamontowane okna, drzwi czy bramy nie zachowają swoich wysokich parametrów termicznych, akustycznych i użytkowych. W przypadku montażu nie spełniającego norm budowlanych, nie można liczyć na energooszczędność. Dlatego ważny jest profesjonalny montaż stolarki otworowej, a także dobór odpowiednich produktów i sprawdzonych systemów. Soudal wspiera kampanię i dodatkowo wpisuje się w jej założenia poprzez realizację warsztatów dla montażystów.

Soudal realizuje działania edukacyjne szkoląc wykonawców w zakresie montażu stolarki otworowej z zastosowaniem rozwiązania systemowego "Soudal Window System" potwierdzonego Aprobatą Techniczną ITB. Warsztaty prowadzą nasi najlepsi eksperci, a do bezpłatnego w nich udziału zapraszamy profesjonalistów z całej Polski. Prawidłowe zastosowanie produktów i technologii SWS, gwarantuje spełnienie najbardziej rygorystycznych norm szczelności stolarki okiennej drewnianej i PVC, mówi Michał Sawicki, kierownik działu technicznego Soudal.

Organizatorzy kampanii "Dobry Montaż" zwracają szczególną uwagę na potrzebę edukacji przyszłych wykonawców już na poziomie szkół średnich i uczelni technicznych. Dlatego w tym roku zostały zaplanowane spotkania ze studentami m.in. Politechniki Warszawskiej oraz bezpłatne kursy stolarki otworowej. Związek POiD podjął też starania w kierunku wprowadzenia do klasyfikacji zawodów i specjalności - zawodu stolarza budowlanego oraz ujęcie go w ramy formalnej edukacji.

Jednym z założeń tegorocznej kampanii jest dotarcie do jak największej grupy odbiorców indywidualnych, ekip montażowych, a także ludzi młodych, wchodzących do zawodu. Promocja "Dobrego Montażu" zaplanowana została także w kanałach social media. W związku z tym we wrześniu uruchomiono profil na portalu społecznościowym Facebook - www.facebook.com/dobrymontaz.

Wśród partnerów popierających akcję są wiodące firmy związane z branżą stolarki budowlanej: AIB, Anwis, FAKRO, Hörmann, POL-SKONE, PORTA KMI Poland, Proline, Marcopol, Soudal i Wiśniowski.

źródło i zdjęcie: Soudal

Komentarze

FILMY OSTATNIO DODANE
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT